
‘KESİNLİKLE KÖPEK ÖLDÜRMÜYORUZ’ Akçakoca Belediyesi son günlerde yaşanan köpek ölümleri ile belediyenin kesinlikle bir ilgisinin olmadığını, konunun araştırıldığını açıkladı. Hayvanseverler valiliğe 30 köpeğin zehirlediği iddiasıyla belediye hakkında suç duyurusunda bulunmuştu.