Denizli’de, bir sokak köpeğinin sprey boyayla çeşitli renklere boyanması, hayvanseverlerin tepkisine neden oldu.
Denizli Hayvanları Koruma Derneği Başkanı Simge Ünal, “Hiç kimseye zararı olmayan bir sokak köpeğine neden boyalarla işkence yaparlar, anlayamıyorum” dedi. Merkezefendi İlçesi Değirmenönü Mahallesi’nde, sahibi tarafından sokağa terk edilen ve mahalle sakinlerinin sahip çıktığı bir köpek, kimliği belirsiz kişi ya da kişilerce sprey boya ile çeşitli renklere boyandı.
Hayvan severler olaya tepki gösterdi. Köpeği görünce şoke olduğunu belirten Denizli Hayvanları Koruma Derneği Başkanı Simge Ünal, “Hiç kimseye zararı olmayan bir sokak köpeğine neden boyalarla işkence yaparlar, anlayamıyorum. Sokak köpeği olabilir ancak bu köpeğin tüm bakım ve aşıları tamdı. Bu evrende sadece insanlar değil, hayvanlar da yaşıyor. Hayvanlar da bizlerden şefkat, sevgi bekliyor. Boyanan köpeğin saldırganlığı yoktu. Bunu küçük bir çocuğun yaptığını sanmıyorum. Şiddet uygulayan bu tavırları sergileyen kişileri kınıyorum. Onları vicdana davet ediyorum” dedi.
DHA








