Aydın Valiliği ve Hayvanları Koruma Derneği işbirliğinde gerçekleşen sokak kedilerinin barınıp açlıklarını giderebildikleri kedi evlerinin ilkinin açılışı yapıldı.
Aydın Merkez Pınarbaşı’na konulan kedi evinin açılışına Hayvanları Koruma Derneği Başkanı Şenay Tekinbaş ve dernek üyeleri ile birlikte hayvan severler katıldı. Açılışta konuşan Şenay Tekinbaş, “Kedi evlerinin yapılmasını 3 yıldır talep ediyorduk. Bu aslında Belediyenin görevi ama bize, Aydın Valimiz Erol Ayyıldız destek oldu. Kendisi de bir hayvan sever. Valimize teşekkür ediyorum” dedi. Kışta yaşta ve soğukta sığınacak yer bulamadıkları için araba altlarına girdikleri için her yıl yüzlerce kedinin can verdiğine dikkat çeken Şenay Tekinbaş, “Bize, kedi evlerinin yapılmaması için sebep olarak sunulan her zaman hayvanları sevmeyenlerin rahatsız olacağı. Ama bu kedi evleri; hayvanları, kedileri sevmeyenleri de rahatlatacak. Bu sayede kediler doğum yapmak ya da sığınmak için vatandaşların, balkonlarına, bahçelerine, evlerine sığınmayacak. Bizler onların yaşam kalitesini yükseltmeye çalışıyoruz.” diye konuştu.








