Siz kedisiniz kendinize gelin

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Bu kedilere kedi oldukları acilen hatırlatılmalı.

İşte onlar:

Tuvalette bilem rahat yok, ne bakıyon ya?

20120904211337306

Düşman askeri miyim  ben denize dökücen, izle ve öğren genç…

20120911203104740

Çek git, mama yoksa öpücük de yok, küsüm ben sana

20120918204851919

Terketti oğlum kız beni, hayata küstüm, ilişme bana

20120924205039846

Memet sen sahibi oyala, Hıdır haydi aynı anda dalıyoruz!

20121001185449458

Abi seni öldürmedim diye sahip bana kızmaz değil mi?

20121004193950122

Sahip hop beri bak, köpek taklidi yapmayı öğrendim oğlum! Eheheh

20121009192130752

Top kaçtı Zafer abi pufu bir çekiver

20121011195101364

Senin artistliğin kime oğlum, kuyruksun sen haddini bil!

20121023192535117

Oğlum bak gene insafıma denk geldiniz açıyorum kapıyı ama beni içeride kovalarsanız yemin olsun bi daha almam içeri!

20121029222716807

Sahip sen geçen gün bana süt almadıydın ya, arabanın kaskosunun olmadığı aklıma geldi, al ulan!

20121108205919865

I like to move it move it! I like to move it move it!

20121109200703077

Böh!

20121119193427445

Hı evet sonra? zzz.. Geldik mi?

20121120203638079

Sakin ol liseli

20121126192050382

Güzel abim valla yemeyecektim seni öpüyodum valla bak bırak peşimi!

20121126192123236

Bak delikanlı gibi dövüş alo kime diyorum Muharrem!

20121201215205523

Bu Mart da geçti işte ne diye kısırlaştırdınız beni! Rakı verin bari

20121204200744686

Sahip içime şeytan kaçtı papaz çağır imam çağır yetişin layn!

20121214192829315

Sahip seneye de bana bir araba alalım diyorum ne dersin?

20121216203555520

Ablacım ben göbek sevmiyorum anlatamadım sana bunu bir türlü!

20121216203611411

Sahip yapma lan tikim var yapma abi kıracam tırnakları!

20121218182610063

Bu nasıl misafirlik ha saat kaç oldu gidin ulan evinize uyuyacam ben!

20121224192347784

O son kutu mamayı yemeyeceğidik sahip…

20130109201737280

Selam’ı kavlen yetiş sahip alet deliriyo!

20130113204115802

Houston ben görevi iptal ediyorum! Ya Allah!

20130113204150467

Güzel abim ben nerden çıktım ya

20130115200126769

Kamil abi iyi bak o balık dün oradaydı, bir günde ölmüş olamaz!

20130125154448236

Sahip makinanın rezistansı kireç tutmuş, kalgon getir pervanede sorun yok

20130128193028208

Bir daha saç boyamak yok Fahrettin sen kedisin, sahip insan. Ona özenme!

20130130180833350

Mart’a az kaldı sahip çok güzel görünmem lazım geçen sene koklayan bile olmadı ayol!

20130208171559143

Aramızdaki ilişkiyi sahibe açıklamamızın zamanı geldi sanırım Necla, gel buraya seni seviyorum…

20130208171657250

 

Kaynak: Liste List

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

four × three =

Yeniler

Köşe Yazıları