Olabilir tamam, göğüs göğüse bir çarpışmada ayağımın birini yitirmiş olabilirim. Bir nevi ‘gazilik’ bu; kurtlar sürüyü yeseydi daha mı iyiydi yani? Ama biraz saygı lütfen! Neticede iş yasasında bile “engelli kontenjanı” diye bir şey var! Bu arada, hişşşt! Hizaya girin; getirtmeyin beni oraya!