Dilek Şahin adlı mahalle sakini mahalledeki bir başka soruna değindi. Şahin “Diğer mahallelerden insanlar bakamadıkları evcil hayvanları buraya getirerek sokağa salıyorlar.
Burada ise bu hayvanlar çocuklarımız için kimi zaman tehdit oluşturabiliyor. Benim de köpeğim var. Eşim gece çalışıyor.
Evimize çok sefer hırsız girdi. O yüzden köpeğimi geceleri salmak zorunda kalıyorum. Ancak komşularım rahatsız olabiliyor” dedi. Gazetemiz yazan Ece Bilgin ise, Şahin’e köpeğinin aşılarını yaptırmasını söyleyerek Tepebaşı Belediyesinin konuyla ilgilenebileceğini belirtti.
Evcil hayvanlarını mahallemize salıyorlar…
Tarih:








