Osmaniye’de üç yavru köpeğin araçların altında kaldığını gören bir hayvan sever, aynı tehlike altındaki diğer yavrular ve anne köpeği kurtardı. Hayvan
Hakları Federasyonu (HAYTAP) İskenderun Temsilcisi olan ve OSB’deki bir fabrikada çalışan Özge Özdemir, otoyolda seyir halindeyken üç yavru köpeğin araçların altında kalarak öldüğünü, diğer yavrular ve annelerinin tehlikede olduğunu fark etti.
Aracını durdurarak Orman ve Su İşleri Bakanlığı Osmaniye Şube Müdürlüğü ile irtibata geçen Özdemir, yavru köpekleri ve annesini Osmaniye Belediyesi Sahipsiz Hayvanları Rehabilitasyon Merkezi’ne götürdü. Veteriner Hekim Ali Laçinbala tarafından muayeneleri yapılan köpekler tedavi altına alındı.
İBRAHİM EMÜL Osmaniye DHA
KÖPEKLERİ KURTARDI!..
Tarih:








